Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Učitel společenských věd v současné škole a společnosti
Johnová, Petra ; Jirásková, Věra (vedoucí práce) ; Stracený, Josef (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na role učitele společenskovědních předmětů v současné škole a společnosti. Úvodní kapitola se zabývá specifiky učitelského povolání a aktuálními problémy, které s ním nedomyslitelně souvisí. Důraz je v práci kladen především na analýzu pedagogického přístupu učitelů k výuce. Důležitou součástí práce jsou rozhovory s učiteli občanské výchovy, základů společenských věd a hospitace konkrétních hodin. Na základě rozhovorů, pozorování a studia odborné literatury jsem nastínila možnosti a výzvy, které se učitelům občanské výchovy a základů společenských věd v podmínkách současné školy nabízejí. Praktickým výstupem práce je návrh modelu výuky společenskovědního semináře pro 4. ročník gymnázia. Klíčová slova specifika povolání učitele, občanská výchova, základy společenských věd, pedagogický přístup, vztah učitel - žák, výchova, vzdělání, společenskovědní seminář
Učitel společenských věd v současné škole a společnosti
Johnová, Petra ; Jirásková, Věra (vedoucí práce) ; Stracený, Josef (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na role učitele společenskovědních předmětů v současné škole a společnosti. Úvodní kapitola se zabývá specifiky učitelského povolání a aktuálními problémy, které s ním nedomyslitelně souvisí. Důraz je v práci kladen především na analýzu pedagogického přístupu učitelů k výuce. Důležitou součástí práce jsou rozhovory s učiteli občanské výchovy, základů společenských věd a hospitace konkrétních hodin. Na základě rozhovorů, pozorování a studia odborné literatury jsem nastínila možnosti a výzvy, které se učitelům občanské výchovy a základů společenských věd v podmínkách současné školy nabízejí. Praktickým výstupem práce je návrh modelu výuky společenskovědního semináře pro 4. ročník gymnázia. Klíčová slova specifika povolání učitele, občanská výchova, základy společenských věd, pedagogický přístup, vztah učitel - žák, výchova, vzdělání, společenskovědní seminář

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.